HPIM9547.JPG

Vävyllä on kohtapuoliin nimpparit, mutta olen silloin poissa maisemista, joten tein kortin valmiiksi. Ostin Suomalaisesta Kirjakaupasta askartelulehden ihan vain siksi, että ohessa sain ihanan leimasinsetin. Pikkukuvat leimasin kolmeen kertaan vaaleanruskealle pohjalle kolmella eri värillä vähän paikkaa vaihtaen.

Suurimman kuvan leimasin vaaleanruskealle himmeälle vellumille (joo, on minulla niitäkin montaa eri väriä;)) StazOn musteella, annoin kuivua yön yli ja leikkasin irti. Kohopaloilla kiinnitin sen kortin keskelle.

HPIM9548.JPG

Olin vallan tyytyväinen kortin ulkonäköön ja löysin mieleiseni runonkin sisälle.

Viime lauantaina oli nuorimman lapsenlapseni kaksivuotissynttärit. Ihanat kekkerit ja näin tuon sankarinkin pitkästä aikaa, kun olen pysytellyt erossa toisista, etten olisi tartuttanut tätä reilun kuukauden flunssaani heihin. Sankari kipitti heti syliini ja oli tapaamisesta yhtä riemuissaan kuin minäkin. Hänen suosikkiunikavereitaan ovat pikku Nasut ja koetin etsiä isoa pehmoNasua hänelle lahjaksi, mutta en löytänyt sellaista mistään. Kortin olin kuitenkin jo tehnyt teeman mukaan, joten kelpasi se nauravan siankin kanssa annettavaksi.

HPIM9554.JPG