Ihanaa, kun Riikka Kovasin malttoi tulla tänne periferiaan meitä opastamaan, kiitos!!!

Mukava 8 hengen porukka innolla askarteli kerroksia leiskalle ja taisivat lähes kaikki saada sivunsa valmiiksi. AskartelupuotiPiia oli kurssin pitopaikka ja siellä Foorumissa liike viettää ensi viikonloppuna 8-vuotispäiväänsä, siihen liittyen Askartelukirppis ja mahdollisuus askarrella, tarkemmin tyttären blogissa. Hyvä, kun Piia muistaa pitää lukua, olen siis askarrellut kortteja vähän enemmän "tosissaan" tuon kahdeksan vuotta, kesällä olin päivän kurssilla ja ostin ensimmäiset varsinaiset leimani ja värini, vieläkin hyvässä jamassa olevat Chalksit. (Anteeksi kuvien kamala laatu, meillä satanut koko päivän)

HPIM0116-normal.jpg

HPIM0117-normal.jpg

Omista kuvistani Riikan materiaalien värimaailmaan osui parhaiten tämä kuva huimista pilvilampaista, joita ystävien terassilta ihailimme ensimmäisellä Teneriffan matkallani miehen kuoleman jälkeen. Kuva sisältää siis myös kipeitä muistoja, toki päällimmäisenä ihanan kiitollisuuden tunteen näitä iäkkäitä ystäviäni kohtaan, kun he pitivät minusta vähän liiankin hyvää huolta eivätkä jättäneet yksin murehtimaan. Samasta huolenpidosta sain kyllä nauttia myös täällä kotimaassa,  jokaisen lapseni perheen luo olin tervetullut vaikka ilman ennakkoilmoittamista, mutta he myös viisaina ihmisinä osasivat antaa minun olla yksin, jos sille tuntui, kiitollinen olen heille kaikille<3

Toivottavasti ne kauniit ja aurinkoiset päivät tulevat ennusteen mukaisesti, nautitaan niistä!